tisdag 26 november 2013

Makeover!

Ytterligare en referens till mitt arbete är en tv-show jag ser just nu, Beauty and the Geek. Här paras nördar och skönheter ihop i par för att lära varandra om livet. Smart och ful vs. snygg och dum.
En del av showen, precis som i många andra program fokuserar på delen med makeovers. Här får nördarna en hel genomgång, ny frisyr, nya kläder osv för att få en ny yta. Alla tappar hakan. Va!? Han är ju snygg nu! Jösses!
Jag medger att även jag gillar detta momentet. Någon blir en helt ny person genom att ändra sitt utseende.

Återigen förpackning. Byt förpackning och du säljer mer.

1 kommentar:

  1. undrar vilken sida av omgörningen jag hade varit på.. älskar den där "ta av henne glasögonen och släpp ut håret"-förvandlingen. filmiskt, fast kanske också verkligt.

    SvaraRadera